[so] [t4]comportare ciudata aio_write

Dragos Sbarlea sbarlead at yahoo.com
Mon Dec 10 17:33:54 EET 2007

 Salut!

In testarea temei 4 am ajus sa am urmatoarea problema: dau ca parametru functiei aio_write un vector in care pe pozitiile k, k+1 am niste valori diferite de 00. Verific asta prin afisare inainte de apel si dupa indeplinirea operatiei ( nu da eroare, am verificat cu aio_error ). Totusi, in fisier pe pozitiile k si k+1 apare 00 (in hexa :) ). Tot restul vectorului apare ok. Problema apare doar epntru vectori suficient de mari. Nu am resuit sa gasesc in manpages care este limita de lungime a vectorului pentru care aio_write functioneaza corect...

Daca imi poate da cineva o idee de unde poate proveni comportamentul asta dubios, i-as fi recunosacator.

Dragos Dumitru Sbîrlea
Facultatea de Automatica si Calculatoare
Universitatea Politehnica din Bucuresti