[so] Alt bug report pentru Stress Tester-ul de la Tema 3

Vlad Cananau vladk2k at gmail.com
Wed Dec 5 23:16:30 EET 2007

On Dec 5, 2007 8:34 PM, Stefan Bucur <stefan.bucur at gmail.com> wrote:

> Salut!
>
> As dori sa prezint un alt bug pe care l-am observat in codul stress
> tester-ului pentru Monitor: Desi sunt create doua categorii de
> thread-uri, una care trebuie sa citeasca din buffer, alta care trebuie
> sa scrie, in ambele implementari totusi sunt apelate numai functii de
> sincronizare pentru citire. Astfel, toate thread-urile ajung sa
> "concureze" pentru citire :)
>
> Stefan Bucur

Cred ca daca le faceau si cu readeri, si cu writeri, la
800.000intrari/iesiri din/in monitor cu asteptari si toate alea nu te
mai incadrai
in 2 minute nici sa te tai. Mai pune la socoteala ca pentru fiecare functie
de scriere scriere erau programate 200 de threaduri si pentru cititori 600
de threaduri (un pic mai mult decat permite bunul simt in general) era
foarte probabil sa ne dam peste cap. Vezi discutia de pe forumul SSC vizavi
de tema 1.

--
___
Vlad Cananau