[so] [Tema3] Problema sleeping masina virtuala

Stefan Bucur stefan.bucur at gmail.com
Tue Dec 4 23:59:00 EET 2007

Salut!

As dori sa sesizez o problema legata de timpul de executie al testului
de stres, pe platforma Windows (cel putin), in masina virtuala pe care
se realizeaza evaluarea. Acesta este neobisnuit de mare (de ordinul a
catorva minute, cu acelasi comportament si in masina reala), motiv
pentru care acest test apare picat cu timeout.

Tind sa cred ca explicatia e legata de modificarea recenta facuta in
constantele de sleep din fisierul TestStress.cpp ;) Mentionez ca am
cautat vreo 2 ore (foarte frustrant!!) bug-uri in codul meu sursa,
pentru ca pe sistemul local aveam varianta veche de fisier de test,
unde sleep-ul era neglijabil si testul de stres era trecut fara
probleme, in timp ce pe masina virtuala am descarcat din nou setul de
teste de pe net si constatam ca programul nu se mai termina si am
presupus ca am un deadlock pe undeva...

As avea rugamintea, daca este posibil, ca respectivele constante sa
fie corectate si temele trimise de mine si de ceilalti colegi in
situatia mea sa fie reevaluate fara penalizari de intarziere
suplimentare.

Va multumesc!

Stefan Bucur
Grupa 341CA