[so][tema3] eroare linkare windows

Claudiu Tanase claudiutanase at gmail.com
Tue Dec 4 14:24:22 EET 2007

Salut
Nu ma ajuta, am incercat si cu extern "C" si sa schimb fisierele din .c in
.cpp si sa nu mai compilez cu /TP si tot acelasi lucru se intampla. Mai
mult daca in headerul de RW dau extern "C" pe functiile exportate imi da
ceva de genul

	RW.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "int __cdecl
Leave(struct Mon
itor_s *)" (?Leave@@YAHPAUMonitor_s@@@Z) referenced in function _StartCit

, adica nu imi mai gaseste functiile din monitor (la a caror declarare nu
am umblat), si nu linkeaza LibRW
Poate m-ar ajuta sa imi spuna cineva care a facut exact cum a declarat
functiile si cum a compilat si linkat pe windows cu fisiere sursa .c

On Tue, 04 Dec 2007 13:17:04 +0200, Razvan Deaconescu <razvand at cs.pub.ro>
wrote:

> Salut!
>
> Raspunsul de mai jos[1] de pe lista de discutii te ajuta?
>
> Razvan
>
> [1] http://cursuri.cs.pub.ro/pipermail/so/2007-December/009349.html

Claudiu Tanase
341CA Facultatea de Automaitca si Calculatoare, Universitatea Politehnica
Bucuresti