[so][tema3] Distrugerea monitorului

Andrei Ciuca andrei.ciuca at gmail.com
Tue Dec 4 13:45:36 EET 2007

Una dintre conditiile de a putea distruge monitorul este sa nu existe nici
un thread activ , adica sa nu detina nimeni monitorul.

Dar daca nu detine nimeni monitorul si mai exista threaduri care asteapta sa
fie semnalizate, putem distruge monitorul ? ( daca avem voie variabilele
conditie respective nu pot fi distruse pentru ca exista un thread care
asteapta la ele , iar daca le-am da la toate signal pentru ca sa le putem
distruge, am da peste cap tot programul utilizatorului)