[SO] Tema2: Comanda print (p)

cosh cosh10000 at yahoo.com
Fri Oct 27 21:14:04 EEST 2006

Ideea e ca la momentul cand am facut tema mi s-a parut
firesc ca pentru o comanda de genul
./client a 1 a 2 a 3 p
printul sa se execute dupa adaugarile la arbore. Asa
ca asa am si implementat tema. Nu a fost complicat
pentru ca doar am introdus comanda p in coada
serverului, ea fiind prelucrata ca si celelalte
comenzi (facandu-se si sincronizarea cu clientul, la
afisare). De altfel, tema functioneaza pe toate
testele, in forma ei actuala, pentru ca acestea oricum
simuleaza executia printului dupa add folosind sleep
(majoritatea testelor), sau ordinea nu conteaza.
Este evident mai simplu de afisat arborele asa cum
este el in momentul intalnirii comenzii print, dar
daca totusi am implementat cealalta varianta, este
posibil sa o pastrez?