[so] Intrebare despre waitpid

Catalin Iacob iacobcatalin at gmail.com
Sat Oct 14 20:42:33 EEST 2006

Salut

Facand tema am plecat de la ideea ca nu e admisibil sa nu se verifice de
fiecare data daca functiile chemate au esuat sau nu.

A aparut insa urmatoarea situatie:

Daca creez procesul copil care nu face nimic (sau face o actiune foarte
scurta) si imediat dupa aceea in parinte apelez waitpid e posibil ca
procesul copil sa se fi terminat deja si waitpid sa intoarca eroare,
conform man:
               ECHILD (for waitpid() or waitid()) The process specified
by pid (waitpid()) or idtype and id (waitid())  does  not exist  or  is
not  a child of the calling process.

Intrebarea e ce ar fi normal sa faca codul meu in acest caz. Ma gandesc
ca ar trebui ignorat codul de eroare ECHILD fiindca apare intr-o
situatie normala. E ok asa? (duce la cod destul de incarcat cu
verificarile astea dar nu prea vad ce sa-i fac altceva)

Mutumesc