[so] Intrebare legata de Makefile.checker

Andreea Fulger andreea.fulger at gmail.com
Thu Nov 30 20:33:47 EET 2006

Buna seara!

Am implementat tema in C++ si incercand sa rulez tema am dat peste erori de
genul:
LibMonitor.so: undefined reference to `IncSignal()'
LibMonitor.so: undefined reference to `IncCond(int)'
LibMonitor.so: undefined reference to `IncEnter()'
LibMonitor.so: undefined reference to `IncWait()'
asta dupa ce toate fisierele sunt compilate.

Daca redenumesc fisierul ControlMonitor.c cu extensia .cpp acestea nu mai
apar, in schimb apar

_test/Test2.o: In function `FunctieA':
Test2.c:(.text+0x7d): undefined reference to `Verifica'
_test/Test2.o: In function `FunctieB':
Test2.c:(.text+0x15d): undefined reference to `Verifica'
collect2: ld returned 1 exit status

Am implementat doar partea de monitor asa ca am eliminat tot ce avea
legatura cu partea de RW.

Gresesc eu pe undeva sau e ceva in neregula cu Makefile.checker-ul?