[so] tema 3 windows

Mihnea Muraru mmihnea at gmail.com
Thu Nov 30 09:32:18 EET 2006

Salut.

Incercand sa linkez tema 3 pe windows m-am confruntat cu niste probleme si
m-am gandit sa impartasesc constatarile :p

1. CL compileaza in functie de extensie (daca nu se precizeaza niste
flag-uri care sa forteze un anumit comportament). Daca fisierul vostru este
.c atunci se va compila ca C, daca e .cpp, se va compila ca C++. Problema
mea a fost ca fisierul meu era .c in timp ce fisierele de test
(ControlMonitor etc) erau .cpp si astfel apareau incompatibilitati la
linkare. Solutia cea mai simpla este sa redenumiti fisierele voastre in .cpp
daca este cazul.

2. Toate functiile pe care le exporta un dll (Enter, Leave etc) trebuie
declarate cu atributul __declspec(dllexport), de exemplu
__declspec(dllexport) int Enter(...

Sper ca o sa va fie de trebuinta.
Succes.