[so] Tema 3 problema link

Catalin Iacob iacobcatalin at gmail.com
Tue Nov 28 02:05:20 EET 2006

La tema 3 pe Linux primesc urmatoarea eroare la linia de link din
Makefile.checker

LibMonitor.so: undefined reference to `vtable for SignalAndWaitMonitor'
LibMonitor.so: undefined reference to `vtable for Monitor'
LibMonitor.so: undefined reference to `vtable for SignalAndContinueMonitor'

Trebuie sa fac ceva deosebit (cum ar fi un flag de compilare) pentru a
se exporta in .so si vtable-ul?
Foarte interesant e ca un nm LibMonitor.so | c++filt | grep vtable spune:

         U vtable for SignalAndWaitMonitor
         U vtable for SignalAndContinueMonitor
         U vtable for Monitor

In clasele derivate am functii virtuale ceea ce explica existenta
vtable-ului. Si am definit toate functiile din toate clasele (chiar daca
cu implementare dummy ca sa-l vad ca compileaza). Monitor are doar
functii virtuale pure (deocamdata).

Nici google nu a ajutat desi am cautat destul de mult.

Multumesc