SUSPECT: Re: [so] Nelamuriri testare

Octavian Purdila tavi at cs.pub.ro
Thu Nov 16 12:13:03 EET 2006

On Thursday 16 November 2006 11:17, Andreea Fulger wrote:
> Am trimis alaltaieri tema 2 pe Windows si desi la corectare imi aparea
> atunci ca am trecut toate testele, azi am avut surpriza (uitandu-ma din
> intamplare) sa constat ca dintr-o data testul 5 era picat. Am retrimis
> aceeasi arhiva si iarasi imi apare ca as fi luat toate testele. Nu inteleg
> cum se poate intampla asa ceva.
>
> De ce parte e eroarea?

Buna,

Temele se verifica doar in momentul in care uploadati tema, exceptand cazurile in care cineva dintre noi replanifica manual tema pentru verificare. Aceste replanificari le facem doar pentru a testa diverse fix-uri sau feature-uri in cadrul sistemului de testare.

In cazul tau, logurile nu arata ca s-ar fi intamplat o asemenea replanificare manuala. E posibil sa te fi uitat la alta tema, sau, sa mai fi avut in coada de corectare trimisa o tema in momentul in care te-ai uitat la rezultate.

tavi