[so] Optiuni de compilare pentru fisierele parser-ului - Windows

Maximilian Machedon maximilian.machedon at gmail.com
Fri Nov 10 18:10:54 EET 2006

    Am inteles ca unii dintre voi au avut probleme cu compilarea parser-ului
pe Windows. Problema este ca parser-ul este generat de bison/lex, si are
incluse #if __STDC__, care nu este definit de compilatorul Microsoft cl
decat daca pui optiunea /Za. Daca pui optiunea /Za, apar probleme in <
windows.h>.
    Am impresia ca cea mai buna solutie este sa compilati totul ca C++, caz
in care nu mai este nevoie de /Za, deoarece pare sa fie definit __STDC__.
Fie redenumiti toate fisierele .c in .cpp, fie adăugaţi opţiunea de
compilare /TP (compile as C++ code).
    Hope this helps....