[so] warning-uri

Dragan Stefan ph0enix1810 at gmail.com
Tue Nov 7 22:17:21 EET 2006

Te referi strict la diferente de output sau la deficiente in algoritm?
BTW despre ce teste e vorba?
Problema este ca eu m-am bazat pe faptul ca testerul este bun, tema a fost
trimisa deja, iar acum daca gasesc greseli nedepistate in tema din cauza
testerului, nu ar fi normal sa pot retrimite tema fara penalizare?