[SO] Curiozitate

Costin Boldisor costinb at rdslink.ro
Sat Nov 4 12:36:06 EET 2006

Am o curiozitate in legatura cu o problema pe care am avut-o la tema 1
pe win.

Problema era ca nu imi trecea testele 1 si 2 (restul erau passed :-) )
Cauza era urmatoarea: outputul comenzilor era corect dar se afisa
inainte sa se afiseze promptul. Adica:

/cygdrive/e.
CYGWIN_NT-5.1
costin

Ordinea aceasta de afisare aparea numai pe server, la mine mergea bine.

Ideea era ca pe versiunea cu probleme eu afisam promptul cu:

fprintf(stdout,"%s",s);

iar pe versiunea care a luat testele 1 si 2 afisez cu

cout<<s.c_str();

Care este ideea? Implementarea comenzilor din stdio.h si din iostream nu
apeleaza un WriteFile sau ceva?
Cum se poate inversa ordinea textului afisat, din moment ce fprintf(..)
este sigur apelat inainte de CreateProcess(..)?