[so] Download teme...

Adrian Stanciu adrian.stanciu at gmail.com
Tue Jan 31 12:08:10 EET 2006

Nu se pot downloada temele. Daca vrei o tema inapoi, va trebui sa
vorbesti personal cu noi.

In ceea ce priveste upload-ul gresit.
Nu-i nici o diferenta daca le trimiti la 3 dimineata sau la 3 dupa amiaza (15).
Asa ca daca esti adormit la 3 dimineata, trage un pui de somn, dupa
care trimite temle cum trebuie.
Nu cred ca-i un efort asa mare sa verifici de 2 ori ce trimiti,
inainte de a trimite.

Si ca sa stai linistit: se pastreaza _toate_ temele care le trimiteti
si cu data la care le trimiteti.

--adrian