[so] Corectare tema 1

Catalin Iacob iacobcatalin at gmail.com
Wed Dec 27 16:12:46 EET 2006

Intrand azi pe site sa trimit tema 4 am observat ca s-au corectat cateva
dintre temele 1 si ca s-au facut observatii interesante pe marginea lor.

Cu mailul asta nu vreau decat sa-l felicit pe Max, sa-i urez sa nu se
plictiseasca pana la sfarsitul temelor :-) si sa le spun celorlalti
asistenti ca eu unul m-as bucura daca ar face si ei la fel (si nu i-as
condamna daca nu fiindca cere destul de mult efort).

Mi se pare ca era nevoie inca de prin anul 1 de teme carora sa li se faca si
un code review cat mai exigent. Stim cu totii cum se hardcodeaza chestii
doar ca sa iasa tema indiferent ca are 1000 de potentiale buffer
overflow-uri si alte probleme.

P.S. Astept observatiile la tema mea. Fii dur :-p