[so] [Tema4 Win] Timeout

cosminratiu at gmail.com cosminratiu at gmail.com
Fri Dec 22 10:25:01 EET 2006

NU trebuie folosite threaduri de nici o culoare in linux. Unul singur e
suficient sa faca totul singur. Pe windows am zis pool de threaduri egal cu
nr. de procesoare din sistem...asta inseamna un singur thread pentru un
sistem cu un procesor. Si trebuie pool pentru ca completion ports lucreaza
cu un pool de threaduri. Threadurile trebuie sa fie total independente, nu
colaboreaza. Se ocupa mecanismul de completion ports de distribuirea
sarcinilor. Tu trebuie sa ai grija pe windows doar sa nu ajungi sa procesezi
acelasi client din mai multe threaduri deodata ca atunci rezulta sigur
probleme.

In concluzie, nu iti trebuie prea mult threading pe windows, iar pe linux,
deloc.

Cat despre timeout-uri, dupa cum am zis pe grup acum cateva zile, trebuie sa
bagati buffere mai mari. In momentul in care ai lucrezi cu buffere de 512
bytes e prea mult overhead si depaseste timeout-ul. Dupa cum vezi, se poate
face astfel incat sa treaca lejer testele cu peste 1 minut ramas. Pe windows
mai e o problema cu delay-ul cauzat de accept(), dar peste asta nu poti
trece...oricum, dupa cum vezi, se pot trece si alea cu 40 de sec. ramase.
Cheia sunt bufferele :).