[so] Test 21 MADNESS !!!

Cristi B cristib84 at yahoo.com
Tue Dec 19 15:26:49 EET 2006

Sadica propunere, imi place :)

De fapt nu fragmentarea era de vina.
Problema se putea reproduce f. ushor daca stergeam si fisierul
destinatie innainte sa dau comanda de scriere. Deci:

    rm myfiles/input.txt; ./client  127.0.0.1 wr myfiles/input.txt 0 1048576 < input.txt; diff input.txt myfiles/input.txt

Acum ca am putut reproduce problema mi-am dat si seama de
ce se intampla: pai dc clientul da comanda de scriere DUPA
CARE IMEDIAT verifica dc fisierul este scris evident ca serverul nu apuca sa scrie tot, ptr ca el scrie cu "aio_write".

Acum solutia, asha cum vad eu, ar fi una din doua:

1) se modifica toate testele sa se dea un "sleep 1" dupa fiecare
 comanda de scriere(asta era practica la toate temele trecute)

2) fie modific clientul ca sa termine executia dupa ce serverul ii
confirma ca a executat comanda(totusi o observatie in enuntul
temei nu ar strica in acesta privinta)

cosminratiu at gmail.com wrote: Cred ca stiu ce e. E greu reproductibila problema, dar e cauzata de faptul ca in mod normal pe localhost nu se fragmenteaza pachetele trimise, dar uneori se poate intampla asta. Trebuie sa prinzi un caz din asta si sa analizezi logurile programului tau :).
Good luck!

On 12/19/06, Cristi B <cristib84 at yahoo.com> wrote: La mine testul 21 pica cam in 50% din cazuri.
Totusi nu reusesc sa reproduc problema manual, adica sa rulez eu din 2 shelluri:
    ./server
si
    ./client  127.0.0.1 wr myfiles/input.txt 0 1048576 < input.txt; diff input.txt myfiles/input.txt

"input.txt" e generat cu programul ./generate.

Am rulat comanda de client de zeci de ori si nu crapa serverul nici nu imi zice ca difera fisierele.

In conditiile astea de ce imi zice ca pica testul 21 ?

http://mail.yahoo.com