[so] Tema 4 linux

Catalin Iacob iacobcatalin at gmail.com
Fri Dec 15 19:57:35 EET 2006

Nu am inca nici un buffer fiindca am vrut intai sa ma lamuresc ce-i cu
tema si cred ca m-am lamurit. Multumesc :-)

E rezonabil raspunsul cu aio si socketii; si mie mi se pare ca sunt
informatii destul de putine si contradictorii (am gasit undeva "nu
folositi aio pe socketi ca e FOARTE ineficient" si in alta parte ca
"aio_read si aio_write sunt implementate pe socketi dar nu si
aio_connect, aio_accept" si pe alte site-uri ca nu exista aio_connect)