[so] [Tema 3] Semafoare

cosminratiu at gmail.com cosminratiu at gmail.com
Wed Dec 6 12:45:53 EET 2006

Salut. Felicitari :). Ai depasit recordul la cel mai mare fisier de output:
30MB.

Semafoarele din laboratorul 4 sunt semafoare IPC si sunt folosite in general
pentru sincronizare intre procese. Cele de la threaduri fac parte din
libraria posix si sunt folosite pentru sincronizarea intre threaduri. Cat
despre intrebarea daca un thread poate astepta la un semafor IPC, raspunsul
e ca teoretic este blocat tot procesul in momentul in care un thread face
wait pe un semafor IPC. Practic, s-ar putea sa functioneze pentru ca
threadurile posix sunt implementate cu clone() din cate stiu eu si va fi pus
in asteptare doar threadul apelant.
S-ar putea sa gresesc ce e drept...Nu am experimentat.

Oricum, se recomanda folosirea semafoarelor posix, pentru ca sunt mai simplu
de folosit si pentru ca nu trebuie sa iti pui problema de mai sus :).