[SO]Probleme cu Hookapi.h

Cristian Sandu cristian.sandu at gmail.com
Wed Nov 23 14:08:48 EET 2005

Am WindowsXP SP2 si am experimentat cu Hookapi.h atat cu Visual Studio 2003
cat si cu  2005.
1.Pentru exemplul de interceptare dat pe site(cel cu socketi) nu gaseste
modulul "wsock32.dll" .
Mai exact,
pfnOriginalProc = GetProcAddress( GetModuleHandle(pszFunctionModule),
                                      pszFunctionName );
returneaza 0!
2.Pentru un test facut de mine cu ReadFile pe kernel32.dll, gaseste modulul
dar nu gaseste functia in cadrul modulului!
Mai exact in while-ul:
while ( pThunk->u1.Function )
testul
if ( (DWORD)pThunk->u1.Function == (DWORD)pfnOriginalProc )
esueaza mereu.
Ma poate ajuta cineva.Gresesc eu undeva?
Exemplul l-am rulat nemodificat asa ca...macar acela ar fi trebuit sa
mearga,nu?