[SO] tema 2 /proc/pid/stat

Adrian Stanciu adrian.stanciu at gmail.com
Tue Nov 22 14:09:34 EET 2005

On 11/21/05, Alecu Andrei <aalecu at gmail.com> wrote:
> Am si eu o problema folosesc ca linux SUSE 10.(ultimul aparut) cu Kernel
> "2.6.13-15-default" si nu am respectivul fisier. Adica am /proc/stat dar nu
> sunt aceleasi informatii cum am vazut ca ar trebuii sa fie din comentariile
> de anul trecut de pe lista de discutii.

Nu stiu daca iti este foarte clar:
"/proc/pid/stat" este generic. Cand vrei sa culegi informatiile pentru
un proces, "pid" (process id) se inlocuieste cu ID-ul procesului (un
numar) pentru care vrei informatiile.
De exemplu: /proc/1/stat
(poate mai clar ar fi fost daca in enunt ar fi /proc/<pid>/stat )

Success,
--adrian