[so] tema 5 ...

Dorin Pena so@cursuri.cs.pub.ro
Fri, 7 Jan 2005 15:19:44 +0200

1. mapezi p fara drept de read si write, setezi R si W pe 0
2. la p[100]=10 -> semnal
3. in handler setezi R=1, mapezi p doar cu drept de read
4. p[100]=10 se reexecuta -> semnal
5. in handler setezi W=1, mapezi p cu drept de read si write

In acelasi mod ma gandisem sa fac si eu. Dar mi-am pus problema ..
daca fac asa, totul se petrece numai in memria virtuala, nu? Adica
pointerul p iti indica zona de memorie virtuala. Cum faci
corespondenta cu memoria fizica?
Ma refer la acel mecanism managementul meoriei. In hardaware, e
implementat ca mmu, si daca accesezi adresa de mem virtuala 100 sa
zic, iti translata in memorie fizica si se lucra la memoria fizica
respectiva.
Noi cum am putea sa simulam lucrul acesta? Dupa exemplul de mai sus,
se lucreaza numai cu memoria virtuala..