[so] Din nou tema 5

Daniel Ionita so@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 6 Jan 2005 11:04:37 -0800 (PST)

> Pai cred ca ai nevoie de asta la implementarea celor
> 2 algoritmi...

N-am folosit acces diferentiat, doar acces si atat.
Cand cineva scria/citea din pagina respectiva, setam
bitul de referinta (R) pe care il foloseam apoi in
calculul byte-ului de age. In documentatia de "LRU
aging" sau "second chance - clock" care am gasit-o nu
scria decat "referenced", nu facea diferentierea ca e
read sau write (si nici nu cred ca e normal ca o
pagina sa fie favorizata la trecerea in cache pentru
ca din ea se scrie in loc sa se citeasca).

Bineinteles, se poate sa nu fi gasit eu documentatia
care trebuie. Daca exista un link "oficial" sau un
document in care se explica cum se realizeaza
algoritmii cu acces diferentiat... as aprecia :)