[so] Din nou tema 5

Ioana Cutcutache so@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 6 Jan 2005 19:30:47 +0200

> Dupa ce am facut maparea in memorie fara drepturi de
> citire/scriere, daca se incearca un acces la memorie
> va aparea un semnal, si pot afla adresa care l-a
> generat, dar in cazul acesta cum pot sa stiu ce fel de
> acces era pentru a reusi sa fac totusi
> citirea/scrierea dupa ce am adus pagina in memoria
> fizica?

Pe windows poti gasi aceasta informatie in structura _EXCEPTION_RECORD
(prima intrare din vectorul ExceptionInformation), pe linux insa nu poti
obtine aceasta informatie, asa ca va trebui tu sa faci cumva ca sa stii (cel
mai simplu mapezi intai fara nici un drept, apoi cu drept doar pt citire, si
apoi si cu drept pentru scriere).