[so] Teme

Octavian Purdila so@cursuri.cs.pub.ro
Tue, 4 Jan 2005 19:03:42 +0200

On Tuesday 04 January 2005 02:03 am, George Adrian Drumea wrote:
> La multi ani!
>
> Am si eu o intrebare/sugestie pt cei care propun/corecteaza temele.
> Nu stiu masura in care se poate realiza asa ceva, insa in opinia mea
> ar fi bine sa existe anumite rezolvari oficiale (preluate sau nu din
> sursele trimise de studenti) cu comentarii de rigoare. Acest lucru ar
> fi util deoarece ne da si noua un feedback despre cum se rezolvau cat
> mai bine problemele respective. Una e sa vezi '75/100' fara nici un
> comentariu, alta e sa ai cat de cat o justificare a punctajului. Poate
> [...]

La multi ani,

Notarea temelor se va face cu explicatii pentru fiecare punct/zecime scazuta,
ca si in anii trecuti.

Cat despre teme rezolvate, e mai complicat un pic. Afisarea lor va duce destul
de probabil la copierea unor parti din tema in cel mai grav caz, sau cel
putin a saririi unor etape importante (design, citirea paginilor de manual,
debug) din rezolvarea temei.

Avand in vedere faptul ca aceleasi teme se pastreaza si pentru sesiunea din
toamna [restante/mariri], nu sunt foarte entuziast in a pune rezolvari ale
temelor de site. However, daca aveti propuneri referitoare la aceasta
"dilema" ele sunt bine venite.

Vacanta placuta in continuare,
tavi