[so] tema 5 windows

.../../__/___/_./._ _.../___/_.../___/../._../._ so@cursuri.cs.pub.ro
Wed, 9 Feb 2005 06:23:01 -0800 (PST)

Buna,

Am cateva probleme la tema 5 pe windows:

1. Deoarece nu pot sa mapez fisier la o anumita adresa
decat daca memoria de la acea adresa este dezalocata
complet(adica cu MEM_RELEASE, nu cu MEM_DECOMMIT), in
vinit dezaloc cu MEM_RELEASE o zona de memorie (pe
care am alocat-o cu MEM_RESERVE). Vinit intoarece
pointer la aceasta zona. Asadar, apelez VirtualFree
doar o singura data (in vinit), pentru ca daca
folosesc MEM_RELEASE nu pot sa dau o dimensiune, ci
imi dezaloca toata zona alocata cu VirtualAlloc. Cand
se genereaza eroare, mapez pagini din fisier in
aceasta zona dezalocata complet.
Este corect, sau am inteles eu gresit?

2. Maparea unei pagini din fisier o fac cu
MapViewOfFileEx, ca sa pot da ultimul argument adresa
de memorie la care mapez. In prealabil apelez
CreateFileMapping de dimensiune maxima dim unei pagini
si handler-ul fisierului de mem fizica. Am luat pagini
de 64k, sa nu am probleme cu granularitatea, dar imi
da eroarea "Access denied" la MapViewOfFileEx. Care ar
putea fi cauza?

Multumesc,
Simona