folosirea unei liste de discutii [Re: [so] tema 4 retaliates]

Octavian Purdila so@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 3 Feb 2005 21:53:03 +0200

> Hellllo?
> Am sistat scrisul de surse pana la elucidarea
> problemei.

Daca vrei se ti se raspunda la intrebari trebuie sa faci un minim efort de a
pune intrebarile intr-un fel in care si ceilalti sa inteleaga. Si pentru ca
tot am ajuns aici, cateva sfaturi atunci cand folositi o lista de discutii:

- mailurile trebuie sa fie scurte
- daca aveti mai multe probleme scrieti mai multe mailuri si nu unul gigantic
- intrebarile trebuie sa fie formulate clar, pentru a fi usor intelese
- subiectul trebuie sa fie cat mai descriptiv relativ la continul mailului
- nu da-ti reply la un mail pentru a trimite un mail fara legatura cu acesta
- schimbarea subiectului in cazul precedent nu ajuta, mailurile sunt indexate
in thread-uri dupa identificatori speciali, ce se pastreaza intre reply-uri
- este de dorit ca mailurile sa fie trimise in format text (nu html) pentru a
putea fi usor citite si din arhive

tavi