[so] Re: Intrebari despre Tema 2

Maximilian Machedon maximilian.machedon at gmail.com
Fri Dec 2 14:48:46 EET 2005

        Dupa ceva investigatii (si raspunsuri de la cititori :-D ) am ajuns
la urmatoarele concluzii:

    -fPIC nu este implicit, trebuie dat explicit lui gcc

    libraria de la tema 2 merge folosita si cu -fPIC si fara, s-ar parea ca
loader-ul se descurca in ambele cazuri cumva

    Imi mergea fara sa pun extern "C" deoarece acest lucru era deja pus in
<unistd.h> pe care il includeam in libtip.cpp  B-)