[so] Robocheck pt Visual Studio .NET (2003)

Andrei Dumitrache so@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 18 Nov 2004 10:01:30 +0200

>   Si inca o chestie.. 'robocheck.h' contine in multe
>locuri 'long long', iar la mine trebuie inlocuite cu
>'__int64'. Este din cauza versiunii de Visual Studio?
>(am 7.0 .. la versiunile de dupa s-a "acceptat" si
>'long long'- ul ?)

Incearca sa folosesti tipuri de date Win32 veritabile. Ma refer aici ca ai
fi putut sa folosesti LONGLONG in loc de long long. Sau chiar ULONGLONG,
daca valorile erau pozitive. Nu are nici o legatura cu Visual Studio
efectiv. Este legat de Platform SDK si de compiler.

Andrei