[so] [tema2] Cateva intrebari

Tudor Golubenco so@cursuri.cs.pub.ro
Tue, 16 Nov 2004 21:04:45 +0200

Buna seara,
am cateva intreabari cu privire la tema 2 pe linux.

1. Am observat ca folosind metoda prezentata in enunt, se intercepteaza
doar apelurile read/write facute direct de program, nu si cele facute de
functile de biblioteca. Ca urmare, daca programul foloseste printf &
co. nu va trimite informatii daemonului. Este suficient sa interceptam
read si write?

2. Pentru a obtine o cheie unica pentru coada de mesaje este acceptabil
sa facem ftok() pe un fisier din directorul curent?

3.  Cum se opreste in mod normal daemon-ul? Utilizatorul da kill? In
acest caz, cum putem sterge coada de mesaje creata?

4. In cazul in care ne alegem sa folosim o coada de mesaje pentru a
comunica raspunsul serverului si acest raspuns e mai mare decat
dimensiunea maxima permisa (8K... f. putin probabil, as zice) trebuie sa
trimitem raspunsul pe bucati sau putem doar sa cerem scuze
utilizatorului :) ?