[so] termen tema2

Octavian Purdila so@cursuri.cs.pub.ro
Sun, 14 Nov 2004 15:02:09 +0200

On Sunday 14 November 2004 14:15, Dorin Pena wrote:
> am si eu o nelamurire in legatura cu termenul temei 2. acesta este
> duminica, 21 noiembrie, ceea ce face ca tema are termen de lucru mai
> putin de 2 saptamani, din moment ce a fost pusa abia miercuri(parca).
>
> acum.. eu personal mi-am terminat prima tema de sambata, si as fi
> preferat ca sa vad noua tema la timp, nu miercuri. consider ca nu este
> corect cum s-a procedat si ca ar fi bine daca s-ar putea prelungi
> termenul acesta.

Tema este suficient de simpla ca sa nu necesite prelungiri ale deadline-ului,
chiar daca a fost postata mai tarziu. Daca chiar o sa aveti nevoie de
prelungire a deadline-ului, o sa mai discutam spre sfarsitul saptamanii.

[E interesant ca din mailul tau reiese ca nici nu te-ai apucat de tema, dar
vrei sa se prelungeasca deadlineul :D]

> si inca o rugaminte.. daca se poate sa ne spuna si noua ceva mai
> amanuntit cum se poate face tema asta. pentru ca(si nu sunt singurul)
> nu prea stiu de unde sa o apuc.

Daca aveti nelamuriri, va rog sa postati pe lista intrebari concrete, si o sa
vi se raspunda.

> la cursuri si la laboratoare nu am auzit de o gramada de termeni
> folositi in enunt si discutii(gen injectarea codului). si mi se pare
> normal ca temele sa reprezinte un mod de a pune in practica ceea ce se
> discuta la curs si la laborator.

In afara de partea de interceptare (pentru care am dat indicatii suplimentare,
si s-a mai discutat si pe grup) tema se poate face cu ce ati invatat la
laborator. Partea mai dificila a temei tine de comunicatie interprocese si
sincronizare. Intr-adevar, tema necesita si mai multa documentare decat cea
anteriora, dar din punctul meu de vedere asta e un lucru bun :)

tavi