[so] termen tema2

Dorin Pena so@cursuri.cs.pub.ro
Sun, 14 Nov 2004 04:15:33 -0800

am si eu o nelamurire in legatura cu termenul temei 2. acesta este
duminica, 21 noiembrie, ceea ce face ca tema are termen de lucru mai
putin de 2 saptamani, din moment ce a fost pusa abia miercuri(parca).

acum.. eu personal mi-am terminat prima tema de sambata, si as fi
preferat ca sa vad noua tema la timp, nu miercuri. consider ca nu este
corect cum s-a procedat si ca ar fi bine daca s-ar putea prelungi
termenul acesta.

si inca o rugaminte.. daca se poate sa ne spuna si noua ceva mai
amanuntit cum se poate face tema asta. pentru ca(si nu sunt singurul)
nu prea stiu de unde sa o apuc.
la cursuri si la laboratoare nu am auzit de o gramada de termeni
folositi in enunt si discutii(gen injectarea codului). si mi se pare
normal ca temele sa reprezinte un mod de a pune in practica ceea ce se
discuta la curs si la laborator.

multumesc anticipat pentru raspunsuri!
toate bune!
dorin