[so] cum se foloseste robocheck (in Linux) ?

Octavian Purdila so@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 8 Nov 2004 15:16:14 +0200

On Monday 08 November 2004 10:04, Mugurel Ionut Andreica wrote:
>        Cum se foloseste robocheck in Linux ? Am
> despachetat fisierele din 'robocheck.zip', i-am dat
> make si a dat eroare la ceva cu mingw32.. trebuie sa
> imi instalez si minGW pt a folosi robocheck ?
>        Ma rog.. Am trecut peste asta si am inclus
> header-ul "robocheck.h", am apelat cele 2 functii, am
> definit ROBOCHECK_LIN (la inceputul sursei). La
> compilare/link-are am primit multe erori de genul
> 'undefined reference : robocheck_execvp(..)'.. oricum,
> erri legate de functiile din robocheck. Este din cauza
> ca nu am si link-at biblioteca 'robocheck' ? Am vazut
> [...]

O sa fac o pagina speciala pt. robocheck, in care sa explic cum se foloseste,
compileaza, etc. Dupa cum am mai spus, pentru tema1 nu este obligatorie
folosirea lui/ei, doar ca e posibil sa va ajute.

Multumesc lui Bogdan si celorlalti care mi-au indicat buguri :)

tavi