[so] testul pentur tema1

Octavian Purdila so@cursuri.cs.pub.ro
Mon, 8 Nov 2004 15:07:34 +0200

On Sunday 07 November 2004 18:29, George Adrian Drumea wrote:
> Robocheck nu merge compilat in vs.net 2003 ( __atribute__((constructor)) si
> a-b unde a si b sunt void * imi vin in minte). Ce solutie avem la
> asta? Trebuie _neaparat_ sa folosim robocheck?

Nu pentru tema 1. Eu o sa il folosesc la testarea temelor, pentru a detecta
mai usor erorile de programare, dar penalizarile o sa fie mici (de ex. 0.10
pt leakuri de memorie/resurse, 0.25 pt.  access incorect la memorie).

Incepand cu tema2 sau 3 (in functie de cat de repede il stabilizam) robocheck
va deveni obligatoriu, si penalizarile vor fi ceva mai mari.

tavi