[so] Eroarea 12

Murgan Mihai so@atlantis.cs.pub.ro
Thu, 15 Jan 2004 18:40:13 -0800 (PST)

Buna,
Am urmatoarea problema.
In handlerul semnalului SIGVALRM incerc sa schimb
protectia memoriei virtuale rezervate cu
MAP_SHARED|MAP_ANONYMOUS-unele pagini,altele sunt
mapate pe pagini din fisierul de memorie fizica, in
PROT_NONE, pentru a putea stii dupa aceea ce pagini
au
fost referentiate in intervalul respectiv de timp,
numai ca mprotect esueaza cu eroarea 12 ENOMEMORY.
In man la aceasta eroare e trecut - Internal kernel
structures could not be allocated. Memorie se pare
ca mai am destula, cel putin asa imi indica comanda
free.
Orice ajutor este mai mult decat apreciat.
Multumesc,
Mihai Murgan