[so] tema 4 strikes back

George Ciobanu so@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 30 Dec 2004 03:43:17 -0800 (PST)

--0-931994564-1104406997=:54145

In structura sigevent poti gasi membrul sigev_value, care este o uniune de tipul sigval. Folosind acest mebru poti trimite si o valoare asociata cu semnalul, ca si cum ai trimite cu sigqueue .

George

Dorin Cristescu <io6425829@yahoo.com> wrote:
Saluty
Da, consultasem problema si eram de acord si la curent
cu ce propui numai ca eu semnalam o alta problema.
Corectati-ma daca am inteles gresit numai ca eu cam
asa am inteles ca se intampla cu aio. Nu stiu cine din
lowerlevel ma semnaleaza de terminarea operatiei
asincrone _ si nu eu _. Doar cand eu initiam semnalele
stiu ca puteam trimite cu sigqueue si deci sa pot
trimite informatii despre threadul apelant.
Eu nu am nici un control cand si cine face trimiterea
semnalului. Nu e asa?
Eu ce pot seta este handlerul care ar prelua
informatia si nu cine initiaza.

Multumesc

--- George Ciobanu wrote:

> Salut,
>
> Odata cu semnalul tau, folosind structura aiocb se
> poate trimite o valoare atasata cu semnalul. Cred ca
> am mai raspuns odata la aceasta problema. Pana la
> urma o actiune de tratare a unui semnal nu se
> executa in contextul nici unui fir de executie.
> Singura utilitate ar fi intreruperea apelului de
> sistem blocant.
>
> Poti trimite ca o informatie utila un numar care sa
> indice ce fir de executie a trimis semnalul. Din
> acest moment, daca iti tii un tablou de valori utile
> pentru toate firele de executie poti face orice.(De
> [...]

=====
-------

Trece lebedele-n zare,
Eu ma uit, ele dispare

 Send holiday email and support a worthy cause. Do good.
--0-931994564-1104406997=:54145

<DIV>Salut,</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>In structura sigevent poti gasi membrul sigev_value, care este o uniune de tipul sigval. Folosind acest mebru poti trimite si o valoare asociata cu semnalul,&nbsp;ca si cum ai trimite cu sigqueue&nbsp;.</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>George<BR><BR><B><I>Dorin Cristescu &lt;io6425829@yahoo.com&gt;</I></B> wrote:</DIV>
<BLOCKQUOTE class=replbq style="PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #1010ff 2px solid">Saluty<BR>Da, consultasem problema si eram de acord si la curent<BR>cu ce propui numai ca eu semnalam o alta problema.<BR>Corectati-ma daca am inteles gresit numai ca eu cam<BR>asa am inteles ca se intampla cu aio. Nu stiu cine din<BR>lowerlevel ma semnaleaza de terminarea operatiei<BR>asincrone _ si nu eu _. Doar cand eu initiam semnalele<BR>stiu ca puteam trimite cu sigqueue si deci sa pot<BR>trimite informatii despre threadul apelant.<BR>Eu nu am nici un control cand si cine face trimiterea<BR>semnalului. Nu e asa?<BR>Eu ce pot seta este handlerul care ar prelua<BR>informatia si nu cine initiaza.<BR><BR>Multumesc<BR><BR><BR><BR><BR>--- George Ciobanu <CDANGEORGE@YAHOO.COM>wrote:<BR><BR>&gt; Salut,<BR>&gt; <BR>&gt; Odata cu semnalul tau, folosind structura aiocb se<BR>&gt; poate trimite o valoare atasata cu semnalul. Cred ca<BR>&gt; am mai raspuns odata la aceasta problema. Pana
 la<BR>&gt; urma o actiune de tratare a unui semnal nu se<BR>&gt; executa in contextul nici unui fir de executie.<BR>&gt; Singura utilitate ar fi intreruperea apelului de<BR>&gt; sistem blocant. <BR>&gt; <BR>&gt; Poti trimite ca o informatie utila un numar care sa<BR>&gt; indice ce fir de executie a trimis semnalul. Din<BR>&gt; acest moment, daca iti tii un tablou de valori utile<BR>&gt; pentru toate firele de executie poti face orice.(De<BR>&gt; exemplu sa semnalizezi un semafor asociat cu firul<BR>&gt; de executie respectiv).<BR>&gt; <BR>&gt; George<BR>&gt; <BR>&gt; Dorin Cristescu <IO6425829@YAHOO.COM>wrote:<BR>&gt; <BR>&gt; <BR>&gt; &gt; George,<BR>&gt; &gt; <BR>&gt; &gt; Sunt urmatoarele probleme __URĀTE_:<BR>&gt; &gt; - pt threadurile tip a, semnalul care ar trebui sa<BR>&gt; &gt; ne<BR>&gt; &gt; spuna la sfarsitul operatiei asincrone la ce<BR>&gt; thread<BR>&gt; &gt; se<BR>&gt; &gt; refera e trimis de _sistem_ si nu de mine, deci nu<BR>&gt; &gt; ii<BR>&gt; &gt; pot spune ce
 valoarea sa transmita cu semnalul<BR>&gt; &gt; - sa zicem ca-mi storc creierii si obtin sa trimit<BR>&gt; &gt; un<BR>&gt; &gt; semnal cu informatie utila dar ramane problema: eu<BR>&gt; &gt; nu<BR>&gt; &gt; am nici o posibilitate sa aflu cine primeste<BR>&gt; &gt; mesajul.<BR>&gt; &gt; pot doar cu sigwait in threadul initiator dar asta<BR>&gt; &gt; inseamna ca nimeni altcineva nu va mai putea primi<BR>&gt; &gt; un<BR>&gt; &gt; semnal in acelasi timp cu aceeasi valoare deci<BR>&gt; s-ar<BR>&gt; &gt; limita numarul de threaduri la numarul de semnale<BR>&gt; &gt; adresabile<BR>&gt; &gt; <BR>&gt; &gt; Sper c-am fost destul de elocvent(!).<BR>&gt; &gt; <BR>&gt; &gt; multam si lamultam<BR>&gt; &gt; <BR>&gt; &gt; ps. presupun ca aceleasi probleme spinoase se<BR>&gt; aplica<BR>&gt; &gt; si la tratarea cu threaduri, dar nu am ajuns asa<BR>&gt; de<BR>&gt; &gt; inainte cu scremerea implementarii<BR>&gt; &gt; <BR>&gt; &gt; <BR>&gt; <BR>&gt; Bonsar,<BR>&gt; M-am adresat lui George fiindca stiam
 ca el e<BR>&gt; responsabil de si o sa corecteze tema, vazand si ca<BR>&gt; in<BR>&gt; mare parte el raspundea la threaduri.<BR>&gt; Acum insa se pare ca tace,<BR>&gt; Asa ca orice input este folositor si ii raman<BR>&gt; indatorat producatorului.<BR>&gt; <BR>&gt; Multumesc.<BR><BR>=====<BR>-------<BR><BR>Trece lebedele-n zare,<BR>Eu ma uit, ele dispare<BR><BR>__________________________________________________<BR>Do You Yahoo!?<BR>Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around <BR>http://mail.yahoo.com <BR>_______________________________________________<BR>so mailing list<BR>so@cursuri.cs.pub.ro<BR>http://cursuri.cs.pub.ro/cgi-bin/mailman/listinfo/so<BR></BLOCKQUOTE><p>
		<hr size=1>Do you Yahoo!?<br>
Send holiday email and support a worthy cause. <a href="http://us.rd.yahoo.com/evt=29911/*http://celebrity.mail.yahoo.com/">Do good.</a>
--0-931994564-1104406997=:54145--