[so] nr de comenzi "individuale" intr-o linia de comanda

Ionut Cirjan so@atlantis.cs.pub.ro
Sat, 25 Oct 2003 10:46:13 -0700 (PDT)

Totusi enuntul e interpretabil:
"Cei doi operanzi ai comenzilor compuse sunt
despartiti printr-un operator. Primul operand este o
comanda oarecare, iar cel de-al doilea operand este
tot o comanda oarecare sau un nume de fisier (atunci
cand se folosesc operatori de redirectare)."
Ce inseamna comanda oarecare? Nu e specificat mai sus
si se poate intelege ca poate fi si o comanda compusa.

Anyway, sper sa fie destul de mare bonusul (si sa
merite) ptr implementare de comenzi "super compuse" ca
cele pe care le-am scris initial!

Ionut.