[so] printf

Diana so@atlantis.cs.pub.ro
Sun, 30 Nov 2003 12:35:48 +0200

------=_NextPart_000_0005_01C3B73E.7B6D4580

Am urmatoarea problema: cand afisez un mesaj mi se intampla uneori sa il =
afiseze acelasi thread de doua ori, desi printf-ul se executa o singura =
data. Sunt convinsa ca se executa o singura data pentru ca am =
initializat un contor si l-am incrementat in printf; concluzie: imi =
afiseaza de mai multe ori avand contorul 1. Daca mai pun un printf =
imediat dupa printf-ul problematic, am observat ca nu se mai intampla sa =
mi-l afiseze de mai multe ori. Oricum, chestia asta este complet =
aleatoare..
Stie cineva cum s-ar putea rezolva aceasta problema (in alt mod decat sa =
mai pun cate un printf in plus dupa fiecare printf de care am nevoie)?
------=_NextPart_000_0005_01C3B73E.7B6D4580

<HTML><HEAD>
charset=3Diso-8859-1">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Am urmatoarea problema: cand afisez un =
mesaj mi se=20
intampla uneori sa il afiseze acelasi thread de doua ori, desi printf-ul =
se=20
executa o singura data. Sunt convinsa ca se executa o singura data =
pentru ca am=20
initializat un contor si l-am incrementat in printf; concluzie: imi =
afiseaza de=20
mai multe ori avand contorul 1. Daca mai pun un printf imediat dupa =
printf-ul=20
problematic, am observat ca nu se mai intampla sa mi-l afiseze de mai =
multe ori.=20
Oricum, chestia asta este complet aleatoare..</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Stie cineva cum s-ar putea rezolva =
aceasta problema=20
(in alt mod decat sa mai pun cate un printf in plus dupa fiecare printf =
de care=20
am nevoie)?</FONT></DIV></BODY></HTML>

------=_NextPart_000_0005_01C3B73E.7B6D4580--