[so] tema 3

Ioana Cutcutache so@atlantis.cs.pub.ro
Mon, 17 Nov 2003 15:08:16 +0200

   In enuntul temei 3 se specifica ca trebuie implementate politicile SIGNAL
AND CONTINUE si SIGNAL AND WAIT. Eu am citit in primul document dat pe site
ca exista SIGNAL AND WAIT si SIGNAL AND URGENT WAIT diferenta fiind aceea ca
la SIGNAL AND WAIT prioritate cozii Entry=prioritatea cozii Signaller, iar la
SIGNAL AND URGENT WAIT prioritatea cozii Entry<prioritatea cozii Signaller.
   In enunt se specifica de asemenea ca :
   "Cand aveti fire de executie in toate cozile alegerea se va face tinand
cont ca coada de procese blocate la intrare, Entry Queue, este cea mai putin
prioritara."
   Din aceasta inteleg ca prioritatea Entry Queue<prioritatea Signaller
Queue, deci noi practic trebuie sa implementam varianta SIGNAL AND URGENT
WAIT. Asa e?
   A doua intrebare : daca mai multe fire de executie asteapta la o variabila
conditie trebuie ca atunci cand se da signal pe variabila respectiva sa fie
trecut in coada Waiting cel care asteapta de cel mai mult timp sau oricare
din ele? (daca ar trebui luat in considerare cel care asteapta de cel mai de
mult ar trebui folosite si niste cozi...)

http://www.idilis.ro - Stiri, e-mail gratuit, download,
SMS, server de counter-strike, hosting gratuit, servicii internet...
Fii cu un pas inaintea celorlati!