[so] intrebari tema 2

Ioana Cutcutache so@atlantis.cs.pub.ro
Wed, 5 Nov 2003 08:49:43 +0200

    Prima intrebare : daca de exemplu este un grup de dimensiune n si daca
dupa ce vin n consumatori din acest grup mai vine inca unul (tot din acest
grup), trebuie ca programele noastre sa sesizeze situatia si deci sa afiseze
un mesaj si acest consumator practic sa nu mai ruleze? Sau se presupune
ca asa ceva nu se va intampla (ca nu vor veni mai mult de n consumatori
din grupul respectiv)?
    Intrebarea 2 : vreau sa stiu clar daca pentru pasarea cakes_max etc prin
variabile de mediu se face un 'export CAKES_MAX=...' inainte de pornirea
programelor (am inteles ca aceasta ar fi ideea, avand in vedere ca daca eu
stabilesc aceste variabile de mediu in programul sweetshop, celelalte
procese consumator si furnizor nu ar vedea aceste variabile de mediu)
    Intrebarea 3 : de asemenea as vrea sa stiu sigur daca nu conteaza ce
prajituri sunt luate de un consumator din frigider, deci daca nu trebuie sa
ia neaparat cele mai vechi prajituri de acolo, ci le poate lua pe primele pe
care le gaseste.