[so] interpretare

Dana Tiba so@atlantis.cs.pub.ro
Sat, 1 Nov 2003 17:04:52 +0200 (EET)

Salut,

Textul temei defineste o comanda compusa ca fiind formata din doi operanzi
si un operator.
Apoi sunt definiti cei 8 operatori care trebuiesc sa fie suportati(dintre
care 4 de redirectare).
Cei doi operanzi sunt definiti ca fiind fie comenzi oarecare, fie un nume
de fisier in cazul in care operatorul este de redirectare.
Din acestea eu am inteles initial ca trebuie suportate comenzi de genul:
NUME1[operator NUME2],unde NUME1 trebuie neaparat sa fie o
comanda(simpla, adica nume + parametrii), iar NUME2 in functie de tipul
operatorului poate sa fie
fie o alta comanda(simpla), fie un nume de fisier.

Insa un mail anterior pe lista sugereaza ca trebuiesc suportate si comenzi
cu mai multi operatori si operanzi (cat fisier > gigi & pwd > titi).

Care este adevarata interpretare a temei?

dana