[so] tema5 page access

Herisanu Ioan so@atlantis.cs.pub.ro
Mon, 29 Dec 2003 10:39:49 -0800 (PST)

Buna ziua,
am cateva nelamuriri/ intrebari legate de tema 5, :

1.Din cate inteleg eu, memoria virtuala este in
spatiul procesului curent.
E posibil ca aplicatia sa aloce memori peste " memoria
virtuala" ?( un malloc)
Adica un malloc care sa inceapa inainte de "memoria
virtuala" si
sa se termine/continue  in zona "memorie virtuala"

2.1Tema se refera la interceptarea apelurilor
malloc/free HeapAlloc..
si la tratarea lor in spatiul de memorie "memorie
viruala" mapata
la "memorie fizica"= fisier?

2.2Sau se refera doar la apeluri de tip (*mem) = 'x'
unde mem e in spatiul "memorie virtuala"? Daca da,
atunci:

2.2.1Cum pot sti ca apelez un anume bloc de memorie
virtuala?
Stiu doar ce bloc este daca il setez cu PAGE_NOACCESS
si folosesc
un handler setat cu SetUnHandledExceptionFilter. Este
posibil sa
setez un fel de handler pt fiecare page?Un fel de
Listener pt fiecare page din
"memorie virtuala" chiar si la read?

	Un an nou cu bucurii pentru toti,

Multumesc anticipat,