[so] help windows-mingw

Ioana Cutcutache so@atlantis.cs.pub.ro
Tue, 23 Dec 2003 12:40:23 +0200

    Desi am luat update-ul pt. mingw pus pe site-ul de so nu imi merg
functiile CreateTimerQueue, CreateTimerQueueTimer,
AddVectoredExceptionHandler, RemoveVectoredExceptionHandler. La compilare
mingw zice ca nu le gaseste. Ce pot sa fac?
    Pe windows ma gandeam sa folosesc un TimerQueueTimer pentru timer-ul
necesar actualizarii contoarelor, este bine? Ideea e ca functia apelata va
fi rulata intr-un alt fir de executie, dar alta solutie nu gasesc, un
waitable timer nu as putea folosi pentru ca nu am cum sa fac asteptari.