[so] tema5

Ioana Cutcutache so@atlantis.cs.pub.ro
Sat, 20 Dec 2003 15:33:59 +0200

    Putem folosi functia setitimer pentru a activa un timer (cel care sa ne
trimeata semnalul cand trebuie actualizate contoarele)? Vad ca nu e POSIX,
dar e singura functie pe care am gasit-o ce poate activa un timer ce masoara
timpul de procesor al unui proces (timpul virtual) si pentru care se pot
seta timpi mai mici de 1 secunda. Functia alarm poate activa doar timere de
minim 1 secunda si sunt timere de timp real.
    Algoritmul WSClock spune ca daca sunt gasite pagini ce au age-ul > t ,
au R=0 si M=1, acestea trebuiesc programate sa fie scrise in swap. Aceste
scrieri noi trebuie sa le facem asincron, sau am putea tine minte care a
fost prima pagina de acest tip gasita si in caz ca nu gasim o pagina curata
sa o scriem pe aceasta in swap si sa o inlocuim?