[so] egal incarcate

Octavian Purdila so@atlantis.cs.pub.ro
Wed, 03 Dec 2003 00:24:40 +0200

On Tue, 2 Dec 2003 17:50:20 +0200, Ovidiu Platon
<ovidiupl@microsoft-lab.pub.ro> wrote:

> Ce semnificatie ti se pare ca are cuvantul "trebuie"?

Care parte din "trebuie" nu o intelegi?

> Cu ce te ajuta ma rog la scalabilitatea sistemului faptul ca ai 1, 2
> sau  10
> thread-uri in momentul in care thread-urile stau si asteapta completarea
> a sa zicem 10 operatii de I/O?

> asteapta pe I/O, al 11-lea client va primi "Server Too Busy". Daca ai

Threadul trebuie sa poata primi cereri noi atat timp cat asteapta
rezultatul de la
celelate cereri... Deci, supriza, al 11-lea client nu va primi "server too
busy",
ci "i am ready to rock".

> numar nelimitat de threaduri (tunat dinamic de sistem, in functie de
> incarcarea de  pe procesoare, statistica de Context Switches, si tot ce
> mai face un sistem  de operare decent intern), mai trebuie sa limitezi
> doar lungimea cozii de
> requesturi neprocesate inca (pending) - care poate fi de ordinul miilor
> sau  zecilor de mii. Eu zic ca ajuta daca incerci sa vinzi o aplicatie
> server,
> dar ma rog, am impresia ca aici invatam, nu gandim :)

Mie nu mi se pare nici ca gandesti, nici ca vrei sa inveti ceva.

tavi