[oss] [CNS]Assignment 2

Robert ROTSCHING (25442) robert.rotsching at stud.acs.upb.ro
Sat Dec 12 20:09:25 EET 2020

Buna ziua,

     In legatura cu Assignment 2 de la CNS am cateva remarci pe care nu le inteleg. In primul rand, la subiectul "Pure Shellcode", este imposibil de asignat instructiunea de "cat" pentru programul aflat pe server si astfel stdin nu poate fi directat catre sdtout in eventualitatea lasarii unui shell. In al doilea rand, la exercitiul "Hello Service", stiva contine date care nu pot fi accesate deoarece este folosita instructiunea "puts" pentru printarea sirului de caractere alaturi de mesajul "Hello, " si astfel se adauga caracterul '\n' la sfarsitul sirului si stiva devine inaccesibila de la executarea instructiunii. Orice hint legat de aceste doua probleme ar fi de mare ajutor incat am observat ca executabilele sunt disponibile la distanta pentru obtinerea punctajului si astfel accesul la acestea este imposibil.

Numai bine,
     Robert Rotsching